.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاهکاری دیگر در ورزش مازندران

 

سایت شمال ورزشی نوشت:

بارها و بارها از سوء استفاده احتمالی از ورزش مازندران و بالاخص در ماههایی که در پیش رو داریم سخن گفته و حتی مواردی را صراحتا" به مسئولین تذکر دادیم اما انگار بعضی از این آقایان یا این تذکرات را نشنیده اند و یا اینکه گوشی شنوا برای آن ندارند.

همانطور که گفتیم برخی از افراد این روزها برای رسیدن به مطامع خود و جایگاههای بعدی اجتماعی و سیاسی حسابی علاقمند به ورزش شده!!! و هنگامه های ورزشی را بهترین مکان برای حضور خود دیده و یا اینکه سعی در تبلیغ آنچنانی در این محیط های پاک برای انتخابات آتی شوراها را دارند.

اگر چه نمی توان و نمی خواهیم پای این افراد از ورود به این اماکن ورزشی قطع شود اما انتظارمان این است متولیان ورزشی اجازه سوء استفاده از ورزش را هم نداده و حداقل مدافعی برای ورزش و ورزشکاران در قبال شگردهای تبلیغاتی این دسته از افراد باشند.

و اما شاهکاری جدیدی که در اینخصوص شنیده شده این است که در یکی از مسابقات رزمی مجری برنامه هیات کشتی آن شهر را به عنوان هیات برتر کشتی کشور و آن هم از سوی فدراسیون ذیربط اعلام کرده است و ضمن معرفی رییس هیات به حضار تقاضای تشویق وی را دارد و علاقمندان نیز حسابی از خجالت زحمات این فرد که برای کشتی شهرشان کشیده در آمده و وی را تشویق می نمایند!!!

البته تا آنجاییکه اطلاعات ما اجازه می دهد معمولا" هیات های برتر شهرستانی از سوی هیات استان انتخاب می شوند و هیچگاه راسا" فدراسیونی مبادرت به این انتخاب نمی نماید.مضافا" اینکه این هیات بر اساس سوابق موجود به گرد پای هیات های کشتی در شهرستان های دیگر استان به لحاظ کسب مدال و عناوین قهرمانی و تعداد ورزشکاران و مربی و برنامه های مختلف نمی رسد حالا چگونه این انتخاب صورت گرفته برای ما نیز جای سئوال است.

البته تعجب بیشتر از این مساله آن زمان است که حتی هیات کشتی استان هم تا کنون این مساله را تایید و یا حداقل اطلاع رسانی نکرده است.

اگر چه هنوز برای ما مشخص نشده چه دلیلی برای گفتن این مساله آن هم در یک مسابقه رزمی و با وجود شائبه های انتخاباتی بودن موضوع وجود داشته است.

نکته تاسف بار در این میان حضور رییس اداره ورزش و جوانان آن شهر در این مراسم بوده که هیچ عکس العملی در قبال این قضیه نداشته و به همراه مسئولین و تماشاگران تنها شنونده این خبر داغ بود!!!

هر چند ما نیزدر اینجا قصد ورود و کنکاش بیشتر در این هیات و برنامه های آن را نداریم اما سخن ما با متولیان ورزش این است که لااقل اگر مدافع برای جایگاه ورزش نیستند حداقل اجازه سوء استفاده های این چنینی را نداده و خود مبلغ دیگران نباشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.